اهميت خلاقيت در طراحي گرافيکي ساک دستي


ساک دستي ها اين روز ها نقشي مهم و موثر در تبليغات براي صنايع مخالف بازي مي کنند. صاحبان کسب و کار و افرادي که وظيفه برنامه ريزي کمپين هاي تبليغاتي را بر عهده دارند متوجه پتانسيل هاي فراوان ساک دستي ها در معرفي محصولات و خدمات به مشتريان شده اند و همين امر موجب شده تا بازار طراحي و توليد و فروش اين محصولات به شکل قابل توجهي رونق پيدا کند. يکي از مهم ترين موضوعاتي که مي تواند موفقيت استفاده از ساک دستي را براي مديران مجموعه هاي مختلف به همراه داشته باشد موضوع طراحي گرافيکي آن ها است.  استفاده از ساک دستي هايي که داراي طرح گرافيکي خاصي نبوده و براي مجموعه به صورت ويژه طراحي نشده باشند نمي توانند جنبه تبليغاتي داشته باشند حتي اگر صرفا نام مجموعه بر روي آن ها درج شده باشد.



در طراحي گرافيکي براي محصولات تبليغاتي و چاپي مهم ترين موضوع خلاقيت و استفاده از طرح هاي ويژه و منحصر به فرد است.



 


اهميت خلاقيت در طراحي گرافيکي ساک دستي


طراحي گرافيکي ساک دستي


افراد متخصص در زمينه تبليغات پا را فرا تر گذاشته و نه تنها از طرح هاي خاص استفاده مي کنند بلکه گاهي اوقات از طرح ها و شکل هاي ويژه براي ساخت و توليد ساک دست ها استفاده مي نمايند. به عنوان مثال استفاده بهينه از فضا هاي موجود بر روي ساک دستي و يا حتي گاهي اوقات به خدمت گرفتن دسته ها ساک دستي به عنوان بخشي از طراحي مي تواند نشان دهنده خلاقيت طراح و توليد کننده اين ساک ها باشد که در نهايت آن ها را به هدف اصلي خود يعني ماندگاري در ذهن مخاطبان مي رساند. بر همين اساس طراحي گرافيکي ساک دستي به عنوان يک کار تخصصي شناخته مي شود که بايد توسط افرادي که در اين زمينه تخصص دارند انجام شود.


 


چه موارد در خصوص طراحي گرافيکي ساک دستي بايد مورد توجه قرار گيرد؟


هنگامي که صحبت از طراحي گرافيکي ساک دستي به ميان مي آيد موارد مختلفي بايد مورد توجه قرار بگيرد. اولين موضوع در خصوص محتوايي است که با استفاده از طراحي گرافيکي به مخاطب منتقل مي نماييد. براي اين کار لازم است اهداف پروژه از قبل تعيين شود. به اين معنا که شما بايد خدمات و نوع محصولات را در نظر گرفته و بر اساس آن اقدام به طراحي و توليد ساک دستي نماييد. اگرچه در برخي از موارد مديران تصميم مي گيرند گه از ساک دستي هاي تبليغاتي خود براي انتقال پيام هاي فرهنگي و اجتماعي استفاده نمايند.


 


 


طراحي گرافيکي ساک دستي


اين کار در برخي موارد اگر با برنامه ريزي دقيق و در قالب کمپين هاي تبليغاتي با يک شعار مشخص انجام شود مي تواند نتيجه مناسبي به همراه داشته باشد. موضوع مهم ديگري که در طراحي گرافيکي ساک دستي بايد مورد توجه قرار بگيرد استفاده از تمام فضا هاي موجود  و در دسترس است. شما مي توانيد از بخش هاي مختلف ساک دستي براي انجام طراحي استفاده نماييد.  به اين ترتيب فضاي بيشتري براي انتقال پيام خود در دست خواهيد داشت. هنگامي که در حال انجام طراحي گرافيکي ساک دستي دهيد بايد به رنگ بندي ها توجه ويژه اي نماييد.


 


رنگ ها يکي از مهم ترين موضوعات در صنعت تبليغات به شمار مي ِآيد زيرا هر رنگي داراي معنا و مفهومي است و در کنار هم قرار گرفتن اين رنگ ها مي تواند نتيجه دلخواه شما را به همراه داشته باشند.  گاهي اوقات هدف از طراحي گرافيکي ساک دستي انتقال حس آرامش به مشتريان است که اين امر بايد بر اساس طرح ها و رنگ هاي مشخصي در اين حيطه انجام شود اما گاهي اوقات صحبت از نمايش يک کار در سطوح بالا و به اصطلاح لاکچري به ميان مي آيند که در اين هنگام انتخاب رنگ ها و طرح ها به گونه خاص و بر اين اساس بايد انجام شود.


 


منبع: https://rumichap.com/خلاقيت-طراحي-ساک-دستي







مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Tara کانکس rasanehbartar Chris اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز کودک ایمن_ناجی فردا Christian khatereh