ساک دستي يا ساير تبليغات چاپي مرسوم؟


ساک دستي، بروشور، کاتالوگ، پوستر و بسياري از موارد ديگر مي توانند در دسته تبليغات چاپي مرسوم قرار بگيرند.  از دير باز استفاده از روش تبليغات چاپي در ميان صاحبان کسب و کار هاي گوناگون رواج داشته است و امروزه نيز با توسعه تبليغات ديجيتالي، تبليغات چاپي همچنان جايگاه خود را نزد مخاطبان حفظ نموده اند. هر کدام از انواع تبليغات چاپي کاغذي و غير کاغذي داراي ويژگي ها و مزايايي هستند. در اين مقاله قصد داريم در خصوص برتري هاي ساک دستي تبليغاتي تبليغاتي در مقايسه با ساير روش ها مواردي را خاطر نشان کنيم. آشنايي با اين ويژگي هاي مي تواند افراد را به درستي هدايت کند تا انتخابي مناسب براي تبليغات خود داشته باشند.


ساک دستي يا ساير تبليغات چاپي مرسوم؟


 


ساک دستي تبليغاتي و برتري هاي آن


ساک دستي تبليغاتي يکي از انواع تبليغات موثر به شما مي آيد که شما با صرف هزينه اي اندک تبليغاتي پايدار و اثر گذار انجام خواهيد دارد. برخي از ويژگي هايي که موجب شده استفاده از ساک دستي تبليغاتي به عنوان روشي مناسب در مقايسه با ساير روش هاي تبليغات به شمار بيايد در ادامه آمده است.



  • اولين موضوع در خصوص ساک دستي تبليغاتي اين است که در مقايسه با بروشور و کاتالوگ و ساير تبليغات چاپي مدت زمان بيشتري را نزد مخاطبان شما باقي مي ماند که مي تواند اثر گذاري آن را بيشتر نمايد. اين در حالي است که مطالعه بروشور و کاتالوگ و …  شايد چند دقيقه تا چند ساعت زمان برده و پس از آن ممکن است ديگر مورد استفاده قرار نگيرد.

  • ساک دستي تبليغاتي مي تواند نزد افراد مختلف رد و بدل شود که اين موضوع جامعه هدف شما را به شکلي قابل توجه بزرگ تر خواهد نمود. به اين معنا گه افراد پس از دريافت ساک دستي تبليغاتي ممکن است که آن را براي جا به جا کرده وسايل استفاده کرده و به يکديگر بدهند.  هر بار که ساک دستي تبليغاتي شما به دست فرد جديدي مي رسد مي تواند مشتري جديدي براي شما به همراه داشته باشد.

  • در طراحي و توليد ساک دستي تبليغاتي دست شما به عنوان طراح با صاحب کسب و کار باز است تا از روش هاي خلاقانه اي براي ايجاد طراحي هاي ماندگار استفاده کنيد. در طراحي بروشور و کاتالوگ طراحي مي تواند تنها بر روي رنگ بندي ها و طرح کلي کار خلاقيت به حرج بدهد اما هنگامي که صحبت از طراحي ساک دستي تبليغاتي به ميان مي آيد شما مي توانيد در ابعاد سايز و شکل ساک دستي رومي چاپ نيز خلاقيت به خرج دهيد و طرحي منحصر به فرد خلق نماييد.

  • هدر رفت منابع طبيعي در توليد ساک دستي تبليغاتي بسيار کمتر ساير تبليغات به ويژه تبليغات کاغذي است. حتي در توليد ساک دستي تبليغاتي کاغذي نيز اين هدر رفت منابع کمتر مشاهده مي شود. دليل اين امر را مي تواند به يک بار مصرف نبودن ساک دستي مرتبط دانست و همچنين از انواعي از ساک دستي هاي کاغذي به نام  ساک دستي کرافت وجود دارد که از کاغذ هاي بازيافتي توليد مي شود و به عنوان محصولي دوستدار محيط زيست شناخته مي شود.



ادامه مطلب در سايت رومي چاپ:



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : دستي ,تبليغاتي ,تبليغات ,چاپي ,تواند ,ساير ,دستي تبليغاتي ,تبليغات چاپي ,ساير تبليغات ,چاپي مرسوم ,انواع تبليغات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خرید باغ ویلا در شهریار | میلان ملک مشاهیر ماهین پرستاري از کودک , سالمند در منزل شيراز Vianey آشپزی برنامه ها و بازی های پولی مارکت های اندرویدی هاشم عباسی